Heb je hulp nodig?

Geen probleem! We helpen je graag.

Neem contact op

Veelgestelde vragen

We hebben de vragen die we vaak krijgen even voor je op een rijtje gezet.

Product

Waar kan ik de Cloudpillo voor gebruiken?

De Cloudpillo is te gebruiken voor het ondersteunen van je nekwervel. De Cloudpillo zorgt ervoor dat jij heerlijk kan slapen. Let wel op: met de Cloudpillo wordt opstaan ontzettend lastig. 🙂

Kan de Cloudpillo in mijn kussensloop?

De Cloudpillo past in de meeste slopen. Het kussen is namelijk 50X70cm.

Wat zit er allemaal in het kussen?

Wat de Cloudpillo zo comfortabel maakt is het versnipperd memory foam aan de binnenkant van het kussen.

Kan de Cloudpillo uitgewassen worden?

In de hoes van de Cloudpillo staan de was instructies. Gooi niet het gehele kussen in de wasmachine.

Wat als ik de Cloudpillo te dik vind?

Rits de Cloudpillo dan even open en verwijder wat van de vulling, dit zorgt ervoor dat het kussen wat minder dik is en wat minder stevig.
Bekijk HIER de instructievideo.

Hoelang duurt het voordat ik de Cloudpillo kan gebruiken nadat ik deze heb uitgepakt?

Wanneer je de Cloudpillo hebt uitgepakt is deze nog erg plat omdat deze vacuüm verpakt heeft gezeten. Het traagschuim heeft even tijd nodig om volledig uit te zetten. Onze tip is om de ritsen te openen en met je hand even goed door de schuimvlokken heen te gaan zodat ze los komen te zitten van elkaar. Vervolgens geef je de Cloudpillo ongeveer 48 uur de tijd om op de juiste dikte te komen.

Heeft het schuim een geur?

Het kussen is gevuld met traagschuim en heeft vacuüm verpakt gezeten. Dit kan ervoor zorgen dat er een geurtje aan zit. Dit is vaak bij nieuwe matrassen ook het geval en hoef je je geen zorgen over te maken. Doorgaans verdwijnt deze geur binnen een dag of een aantal dagen. Om dit proces te versnellen kan je de Cloudpillo met beiden ritsen geopend even buiten laten luchten. Het uitwassen van de buitenhoes wil vaak ook goed helpen. Geen zorgen, na het wassen van de buitenhoes mag het kussen nog altijd geretourneerd worden.

Kan ik de Cloudpillo gebruiken in combinatie met een waterbed?

Ja, de Cloudpillo is ook geschikt om te gebruiken op een waterbed!

Kan de Cloudpillo uitgewassen worden?

De buitenhoes van de Cloudpillo mag in de wasmachine worden gewassen op 30 graden. – Is het mogelijk om een losse hoes te bestellen? Voor alsnog is dit niet mogelijk. Wel zijn wij aan het kijken of en hoe we dit kunnen realiseren.

Btw-weergave

Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw

Verzending

Wat zijn de kosten van het verzenden?

Er worden geen verzendkosten gerekend bij bestellen. Wel geven wij de mogelijkheid om same day delivery aan te vinken, het kost €3,95 extra om dezelfde dag nog jouw pakketje binnen te krijgen.

Krijg ik een bevestiging als mijn bestelling is verzonden?

Wij sturen jou binnen één uur een bevestiging van de bestelling.

Hoe verzenden jullie de artikelen?

De kussens worden vacuüm verzonden om overbodig transport te vermijden. Onze pakketjes worden via Post NL verzonden.

Wat is jullie levertijd?

Onze levertijden zijn: vóór 23:59 besteld is morgen in huis met uitzondering op het weekend. Ook kun je jouw pakketjes dezelfde dag nog laten leveren wanneer je kiest voor same day delivery.

Wat als mijn Cloudpillo niet op tijd geleverd is?

Wij verzoeken je dan nog één dag langer te wachten op je Cloudpillo, dit kan namelijk komen door extreme drukte bij Post NL.

Garantie

Hoe lang heb ik garantie?

Word je Cloudpillo defect geleverd, dan vragen wij jou wat foto’ s op te sturen naar support@cloudpillo.nl. wij zorgen er dan voor dat je je Cloudpillo kosteloos terug kan sturen en je een nieuwe ontvangt.

Wat verstaan jullie onder tevredenheidsgarantie?

Ben jij niet tevreden? Neem dan gerust contact met ons op via support@cloudpillo.nl of telefonisch op 0413 418 909. Wij gaan dan meteen aan de slag om te kijken wat wij voor jou kunnen betekenen.

Hoe werkt het als ik aanspraak wil doen op garantie?

Neem dan gerust even contact op via support@cloudpillo.nl of telefonisch op 0413 418 909.

Wat is jullie nummer van de klantenservice?

Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 18:00 op 0413 418 909, zijn wij niet open dan kan je onze voicemail inspreken en bellen wij je de volgende dag terug.

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Je kunt mailen naar support@cloudpillo.nl, dit proberen wij binnen 24 uur te beantwoorden. Telefonisch zijn wij bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 18:00 op 0413 418 909

Ik heb een klacht wat nu?

Dan vinden wij dat ontzettend vervelend voor je om te horen. Wij vragen je dan even een mailtje te sturen naar support@cloudpillo.nl of telefonisch contact op te nemen met ons DreamTeam.

Kan ik een bestelling annuleren?

Een bestelling annuleren is zeker mogelijk, wel moet dit binnen 1 uur na bestellen dan kunnen wij dit nog verwerken.

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Wanneer je niet helemaal tevreden bent horen wij graag wat de reden van retour is, je kunt dan even een mailtje sturen naar support@cloudpillo.nl of telefonisch contact met ons opnemen op 0413 418 909. Je kunt het retourformulier downloaden op de pagina "retourneren".

Waar kan ik mijn klacht indienen?

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform:

Ga naar Europees ODR Platform

Wat wil "wettelijke garantie" zeggen?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De genoemde garantietermijnen op onze website betreft onze eigen fabrieksgarantie.

Andere vraag?

Neem contact op via onze support afdeling en we komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord!

Liever even bellen?

Ook telefonisch zijn wij bereikbaar op werkdagen tussen 9:00u en 17:00u.

Bel +31 085 070 73 11

Cloudpillo B.V.

Jagersveld 4
5405 BW Uden
+31 085 070 73 11
support@cloudpillo.nl

KvK-nummer: 80589855
BTW-identificatienummer: NL861727125B01