Levering en verzending

Feestdagen

Tijdens de feestdagen kan het zijn dat jouw pakketje vertraging heeft. Door de drukte bij de pakketdiensten kunnen we levering van de volgende dag in huis niet garanderen. Wij werken momenteel samen met PostNL om jouw bestelling zo snel mogelijk te leveren. Het kan zijn dat de PostNL tracker aangeeft dat ze het pakket nog niet hebben ontvangen, de reden hiervoor kan dus zijn dat het erg druk is bij PostNL. Het kan daarom iets langer duren. Onze excuses voor het ongemak

Wie is de vervoerder?

Heb je op werkdagen voor 23:59u besteld dan, wordt je bestelling de volgende werkdag bezorgd door PostNL. (Tenzij anders in aangegeven)

Ontvangt de klant een track & trace code?

Je ontvangt altijd een track & trace bij uw bestelling. Deze ontvang je per email zodra het pakket is aangenomen bij de pakketdienst.

Wat doet de vervoerder als de klant niet thuis is bij bezorging?

PostNL: Niemand thuis? Dan geven we je pakket af bij de buren of bij een PostNL-punt in de buurt. PostNL laat dan een kaartje achter met een ‘niet-thuis code’. Met deze code kun je op track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen. Goed om te weten: PostNL bewaart je pakket één week bij een PostNL punt, daarna brengen ze het terug naar ons.

Wat is de levertijd?

Pakketten die op werkdagen besteld zijn worden binnen 24 uur geleverd, met op sommige momenten uitzondering naar 48 uur. Dit kan komen door drukte bij de pakketdiensten.

Wat zijn de verzendkosten?