Heb je hulp nodig?

Neem contact op met onze support afdeling en we komen binnen 1 werkdag bij je terug met een antwoord!

Of vind hieronder snel zelf je antwoord

Wat zijn de kosten van het verzenden?
Krijg ik een bevestiging als mijn bestelling is verzonden?
Wat is jullie levertijd?
Wat als mijn product niet op tijd geleverd is?
Hoe lang heb ik garantie?
Wat verstaan jullie onder tevredenheidsgarantie?
Kan ik een bestelling annuleren?
Hoe kan ik een bestelling retourneren?
Waar kan ik mijn klacht indienen?
Wat wil "wettelijke garantie" zeggen?
Zijn jullie reviews echt?

Bestellen en betalen

Je kunt bij Cloudpillo betalen met de volgende betaalmiddelen: iDEAL (Maestro), Visa, Mastercard. Bij het afrekenen kun je een kortingscode of cadeaubon gebruiken.

Lees verder

Levering en verzending

We verzenden onze pakketjes met PostNL en leveren momenteel alleen in Nederland en België. Bij bestellingen van meer dan €50,00 bieden we gratis verzending aan.

Lees verder

Retourneren

Je hebt 30 dagen vanaf de datum van aankoop om een product ongeopend te retourneren of om te ruilen, tellend vanaf de datum van ontvangst.

Lees verder

Volg jouw bestelling

Hier vind je de status van je bestelling, inclusief verzendinformatie en verwachte leverdatum. Blijf op de hoogte van de voortgang van je bestelling.

Lees verder

Heb je een andere vraag?

Neem contact op met ons Dreamteam en we komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord!