Heb je hulp nodig?
Neem contact op met onze support afdeling en we komen binnen 1 werkdag bij je terug met een antwoord!
Of vind hieronder snel zelf je antwoord
De verzendkosten bedragen €3.95,-. AIs je bestelling boven de €50,- dan is de verzending gratis.
Wij sturen je binnen één uur een bevestiging van de bestelling. Mocht er iets mis zijn gegaan, neem dan gerust even contact op met onze klantenservice. Zij zullen je verder helpen!
Bestellingen die vóór 23.59 geplaatst zijn, worden geleverd binnen 1 tot 2 werkdagen (Tenzij ander is aangegeven). 📦
Wij verzoeken je dan nog één dag langer te wachten op je bestelling. Dit kan namelijk komen door extreme drukte bij de pakketdiensten. Je kunt ook altijd even contact met ons opnemen. Wij kijken dan graag even met je mee!😁
Hoelang je garantie hebt verschilt per product. Dit kun je vinden bij op de pagina van het desbetreffende product. Als je product defect geleverd wordt, dan vragen wij jou wat foto’s op te sturen naar support@cloudpillo.nl. Wij zorgen er dan voor dat je je product kosteloos terug kan sturen en je een nieuwe ontvangt.
Ben jij niet tevreden? Neem dan gerust contact met ons op via support@cloudpillo.nl of telefonisch op +085 070 73 11. Wij gaan dan meteen aan de slag om te kijken wat wij voor jou kunnen betekenen. ✉️😊
Een bestelling annuleren is zeker mogelijk. Wel moet dit binnen 1 uur na bestellen, dan kunnen wij dit nog verwerken. Wil je je bestelling annuleren? Neem dan even contact op met onze klantenservice.
Wanneer je niet helemaal tevreden bent, horen wij graag wat de reden van retour is. je kunt dan even een mailtje sturen naar support@cloudpillo.nl of telefonisch contact met ons opnemen op +085 070 73 11. Ook kun je op onze retourpagina meer informatie vinden over hoe dit in zijn werking gaat. 😁
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via support@cloudpillo.nl. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De genoemde garantietermijnen op onze website betreft onze eigen fabrieksgarantie.
Wij gebruiken Trustpilot als reviewplatform. Na het plaatsen van een bestelling bij Cloudpillo, stuurt Trustpilot onze klanten een uitnodiging om een review achter te laten. De reviews worden vervolgens door Trustpilot gescand op echtheid. Dit controleren ze door te kijken of het e-mail adres waarmee de review is geplaatst, overeen komt met de e-mail waarop de bestelling is geplaatst. Meer informatie over het reviewbeleid vind je hier: https://nl.trustpilot.com/trust/how-reviews-work
Bestellen en betalen
Je kunt bij Cloudpillo betalen met de volgende betaalmiddelen: iDEAL (Maestro), Visa, Mastercard. Bij het afrekenen kun je een kortingscode of cadeaubon gebruiken.
Levering en verzending
We verzenden onze pakketjes met PostNL en leveren momenteel alleen in Nederland en België. Bij bestellingen van meer dan €50,00 bieden we gratis verzending aan.
Retourneren
Je hebt 30 dagen vanaf de datum van aankoop om een product ongeopend te retourneren of om te ruilen, tellend vanaf de datum van ontvangst.
Volg jouw bestelling
Hier vind je de status van je bestelling, inclusief verzendinformatie en verwachte leverdatum. Blijf op de hoogte van de voortgang van je bestelling.
Heb je een andere vraag?
Neem contact op met ons Dreamteam en we komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord!