Wil je jouw bestelling retourneren?

Jouw persoonlijke voorkeur speelt een grote rol bij het kiezen van de juiste producten voor een optimale nachtrust. In sommige gevallen kan het voor komen dat ons product niet helemaal bij je past. Om deze reden is het bij ons altijd mogelijk om 30 dagen te proefslapen. Zo kun je erachter komen of de Cloudpillo/ Cloudkiddo iets voor jou is. Mocht het product toch niet helemaal naar wens zijn? Dan is het altijd mogelijk jouw bestelling kosteloos te retourneren.

Toch weten we dat een nieuw hoofdkussen in veel gevallen een paar dagen wennen kan zijn. Daarom vragen we je om het kussen eerst nog even goed uit te proberen voordat je hem retourneert.

Ga naar Afstellen

Klik op waar je achter wilt komen

De weg die jouw retourpakketje aflegt!

Pakketjes bestellen, inpakken, opsturen, uitpakken, weer inpakken en dan weer terugsturen. Dat klinkt niet als het meest efficiënte proces op aarde.

En dat is het dan ook niet.

Kijk hieronder om erachter te komen welke weg jouw retourpakket aflegt.

Verzending

Inpakken en bezorgen kost geld. Als je het pakketje onnodig terugstuurt, maakt een bedrijf die kosten voor niets.

Retour sturen

Je pakket maakt de omgekeerde route terug naar het distributiecentrum. Dit zijn dus extra vervoerskosten.

Inspectie

Iemand controleert het artikel en verwerkt dat in het systeem.

Zo duurzaam mogelijk

Heen en weer met al die pakjes, alles uitpakken, controleren en weer inpakken. We weten inmiddels: dat kost allemaal enorm veel geld. Maar het klinkt allemaal niet heel duurzaam. Hoe zit dat?

Dingen terugsturen via een afhaalpunt is niet zo erg, busjes die toch wel terug moeten rijden halen het dan op. Mits je met de auto je pakje daarheen brengt natuurlijk.

Een groter probleem is de ruimte die al die extra pakjes innemen. Dat geldt vooral voor alle vrachtwagens die heen en weer rijden tussen sorteercentra en distributiecentra. Die zitten simpelweg voller door alle retouren.

Verpakkingen

Naast CO2 speelt de verpakking van je pakjes ook een grote rol. En dat draait allemaal om één ding…

Lucht

Zeven van de tien pakjes zijn van karton. In kartonnen pakketten zit heel veel lucht, vaak tot 50 procent van de inhoud van een pakje. Dat vinden consumenten niet alleen heel irritant, pakketjes zijn daardoor ook groter dan nodig. Er passen dus minder pakjes in een busje, waardoor die vaker moeten rijden. Dit is dus ook een van de grote redenen dat we al onze pakketjes vacuüm verpakken. We willen je dus vragen er goed over na te denken voordat je een pakketje retour stuurt!

cloudpillo

Weet je het zeker?

Wij vinden het erg jammer dat jij jouw Cloudpillo/ Cloudkiddo wilt retourneren. Uiteraard is dit geen enkel probleem.

We willen je vragen de onderstaande stappen te volgen om de Cloudpillo/ Cloudkiddo naar ons te retourneren. Dan zullen wij ons best doen om te zorgen dat alles goed verwerkt wordt.

Stap 1: Verpak de producten die je wilt retourneren in een goed afgesloten verpakking. Dit hoeft niet de originele doos te zijn.

Stap 2: Print de retoursticker, die je van ons zal ontvangen, uit en plak deze op de verpakking.

Stap 3: Geef jouw retourzending af bij een PostNL pakketpunt. Zij zullen jouw pakket kosteloos naar ons toe verzenden. Let op: Zorg dat het verzendbewijs die je van het postkantoor ontvangt goed bewaard!

Stap 4: Zodra de retourzending bij ons is aangekomen, verwerken we deze en zorgen we dat je binnen 7 - 14 werkdagen het aankoopbedrag terugontvangt.

Heb je betaald met Klarna of Pay3 dan zullen zij dit verrekenen met jouw factuur.