Proefslapen zonder zorgen
Onze kussens, dekbedden en beddengoed kun je 30 dagen thuis proberen en voor onze toppers & matrassen geldt zelfs een periode van 125 dagen. Want zeg nou zelf, je kunt een slaapproduct toch het beste testen door er op te slapen?
Past het product toch niet helemaal bij je? Dan kun je het binnen deze periode gratis en gemakkelijk retourneren.

Wil je retourneren? Dat regel je makkelijk zelf!
Welk product wil je retourneren?
Soms kan het gebeuren dat een product toch niet helemaal bij je past. Binnen de retourtermijn kun je dan je product makkelijk retourneren.
Let er wel op dat als je een 1+1 gratis deal hebt besteld, je niet maar één kussen kunt retourneren. In dat geval moeten beide kussens teruggestuurd worden.
Je lichaam heeft tijd nodig om te wennen aan een nieuw kussen of een nieuw matras. Zeker als je al lange tijd op je oude kussen of matras slaapt.
We adviseren daarom om een kussen minimaal 10 dagen en een matras minimaal 4 weken uit te proberen.
Heb je extra hulp nodig hebben met het afstellen van je product?
Veelgestelde vragen
Voor onze kussens, dekbedden, beddengoed en accessoires geldt een retourtermijn van 30 dagen. Toppers en matrassen kun je nog langer proberen, namelijk 125 dagen.
Retourneren kan via ons retourportaal Gebruik hiervoor altijd het e-mailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst. Het ordernummer vind je in de orderbevestiging en begint altijd met NLD.
Als het retourneren dan nog niet werkt kan het zijn dat je buiten de retourtermijn bent of dat er wat anders aan de hand is. Neem dan gerust even contact op met onze klantenservice via support@cloudpillo.nl zodat we je verder kunnen helpen.
Het is geen enkel probleem als je de originele verpakking niet meer hebt of als het product hier niet meer in past. Je kunt je product dan stevig verpakken in een andere doos of zak. Voor matrassen en toppers is het belangrijk om deze ook goed in plastic (bijvoorbeeld vuilniszakken) te verpakken, bij voorkeur dubbelgevouwen.
Geen enkel probleem! In ons retourportaal kun je voor meerdere opties kiezen waarbij er gebruik gemaakt wordt van een QR code in plaats van een geprint label.
Het is geen enkel probleem als je de overtollige vulling hebt weggegooid of ergens anders voor hebt gebruikt. Je kunt je kussen dan nog steeds aan ons retourneren.
Dat vinden wij ook! Daarom kun je bij matrassen en toppers kiezen voor de optie 'Dynalogic' en een afspraak maken waarbij we de matras of topper bij je thuis komen ophalen. Makkelijk toch?
Wij zorgen ervoor dat je binnen 14 dagen na aankomst van je retour in ons magazijn je geld terug ontvangt. Je ontvangt het bedrag retour via de methode waarmee je hebt betaald. Heb je na 14 dagen nog geen retour storting gekregen? Neem dan gerust even contact op met onze klantenservice via support@cloudpillo.n. Dan helpen we je graag verder!
Wij streven ernaar zoveel mogelijk geretourneerde producten te doneren aan Goede Doelen. Zo werken wij samen met meerdere internationale en nationale doelen waaronder Stichting Burger Initiatief Nederland.
Matrassen en toppers die niet kunnen worden gedoneerd worden via Matras Recycling Nederland verwerkt.
Meer over onze MVO strategie kun je hier lezen.

Hoe moet je een hoofdkussen wassen?


De wetenschap achter antibacterieel beddengoed


Wat is de beste kussensloop voor je huid?


Koelmatras: dé oplossing tijdens warme nachten


Wat is een goed kussen tegen hoofdpijn?
