Wil je jouw bestelling retourneren?
Jouw persoonlijke voorkeur speelt een grote rol bij het kiezen van de juiste producten voor een optimale nachtrust. In sommige gevallen kan het voor komen dat ons product niet helemaal bij je past. Om deze reden is het bij ons altijd mogelijk om jouw bestelling kosteloos te retourneren.
Toch weten we dat een nieuw product in veel gevallen een paar dagen wennen kan zijn. Daarom vragen we je om de je product eerst nog even goed uit te proberen voordat je hem retourneert.
Zo duurzaam mogelijk
Heen en weer met al die pakjes, alles uitpakken, controleren en weer inpakken. We weten inmiddels: dat kost allemaal enorm veel geld. Maar het klinkt allemaal niet heel duurzaam. Hoe zit dat?
Dingen terugsturen via een afhaalpunt is niet zo erg. busjes die toch wel terug moeten rijden halen het dan op, mits je met de auto je pakje daarheen brengt natuurlijk.
Een groter probleem is de ruimte die al die extra pakjes innemen. Dat geldt vooral voor alle vrachtwagens die heen en weer rijden tussen sorteercentra en distributiecentra. Die zitten simpelweg voller door alle retouren.
Verpakkingen
Naast CO2 speelt de verpakking van je pakjes ook een grote rol. En dat draait allemaal om één ding…
Lucht
Zeven van de tien pakjes zijn van karton. In kartonnen pakketten zit heel veel lucht, vaak tot 50 procent van de inhoud van een pakje. Dat vinden consumenten niet alleen heel irritant, pakketjes zijn daardoor ook groter dan nodig. Er passen dus minder pakjes in een busje, waardoor die vaker moeten rijden. Dit is dan ook één van de grote redenen dat we al onze pakketjes vacuüm verpakken. We willen je dus vragen er goed over na te denken voordat je een pakketje retour stuurt!

Weet je het zeker?
Wij vinden het erg jammer dat jij jouw Cloudpillo/ Cloudkiddo wilt retourneren.
Uiteraard is dit geen enkel probleem.We willen je vragen de onderstaande stappen te volgen om de Cloudpillo/ Cloudkiddo naar ons te retourneren. Dan zullen wij ons best doen om te zorgen dat alles goed verwerkt wordt.
Stap 1: Verpak de producten die je wilt retourneren in een goed afgesloten verpakking. Dit hoeft niet de originele doos te zijn.
Stap 2: Print de retoursticker, die je van ons zal ontvangen, uit en plak deze op de verpakking.
Stap 3: Geef jouw retourzending af bij een pakketpunt. Zij zullen jouw pakket kosteloos naar ons toe verzenden. Let op: Zorg dat het verzendbewijs die je van het postkantoor ontvangt goed bewaard!
Stap 4: Zodra de retourzending bij ons is aangekomen, verwerken we deze en zorgen we dat je binnen 7 - 14 werkdagen het aankoopbedrag terugontvangt.
Heb je betaald met Klarna of Pay3 dan zullen zij dit verrekenen met jouw factuur.
Wij gaan meteen aan de slag!