Afgelopen 6 september hebben we een prijs gewonnen waar we heel trots op zijn. Namelijk, de "ABN AMRO Webshop of the Year" award in de categorie Slapen! We mogen ons nu een jaar lang officieel de beste slaapwebshop van Nederland noemen. Hoewel die titel zelf al heel mooi is, is dat niet eens wat ons het meest trots maakt. Wat ons het meest trots maakt, is dat de winnaar is gekozen door jullie: onze klanten!
Winnaar Retailer of the Year Awards
De Retailer of the Year Awards is de grootste publieksprijs voor bedrijven in Nederland. Meer dan 212.000 mensen hebben hun stem uitgebracht over wat hun favoriete retailers en producten zijn. Dat wij de winnaar zijn in de categorie slapen, is voor ons een geweldig signaal dat jullie onze producten en service waarderen. Ons doel is dat jullie elke dag uitgerust én energiek wakker worden. Met deze prijs krijgen we de bevestiging dat we dit doen, en daar zijn we ontzettend blij mee.
Betekent dit dat we achterover leunen en stoppen met innoveren? Nee, juist niet! Cloudpillo gaat over het najagen van je dromen, en we hebben nog zó veel dromen om waar te maken. We willen dat stapje extra voor jullie blijven zetten, zodat jullie dezelfde energie als wij hebben en elke dag álles uit het leven halen. Dit doen we door nieuwe, unieke producten voor jullie te creëren waardoor je elke dag met een big smile wakker wordt.
Die big smile hadden onze operationeel directeur Brenda van der Boom, E-commerce Manager Glenn Marlisa, Content Manager Vere Vermeulen en videograaf Jordy Lanters ook toen ze de award in Amsterdam in ontvangst mochten nemen.
Iedereen kan zijn dromen waarmaken
Onze medeoprichter Lars van der Wijst blikt terug bij het winnen van deze prijs: “We zijn ontzettend trots met deze prijs, en dan vooral het feit dat dit een publieksprijs is. Het is ongelooflijk om te zien hoe hard we gegroeid zijn de afgelopen jaren. Ik en Jens waren nog tieners toen we in 2021 begonnen met Cloudpillo! Samen hadden we een droom en een idee: het perfecte kussen creëren voor iedereen. Dat het allemaal zó snel zou gaan, hadden we bijna niet durven dromen”, zegt Lars met trots.
“Maar daar gaat het juist om bij ons: om te durven te dromen en elke dag aan je dromen te werken. Drie jaar later staan we hier met een passievol team, geweldige producten én honderdduizenden tevreden klanten. Hiermee willen we laten zien dat iedereen zijn dromen kan waarmaken, zolang je er maar in gelooft. En een goede nachtrust voor de nodige energie is daarbij natuurlijk ook heel belangrijk!”, sluit Lars af met een knipoog.