Heb je hulp nodig?

Geen probleem! We helpen je graag.

😬 Garantie

Hoe lang heb ik garantie?

Hoelang je garantie hebt verschild per product. Dit kun je vinden bij op de pagina van het desbetreffende product. Als je product defect geleverd wordt, dan vragen wij jou wat foto’s op te sturen naar support@cloudpillo.nl. Wij zorgen er dan voor dat je je product kosteloos terug kan sturen en je een nieuwe ontvangt.

Wat verstaan jullie onder tevredenheidsgarantie?

Ben jij niet tevreden? Neem dan gerust contact met ons op via support@cloudpillo.nl of telefonisch op +085 070 73 11. Wij gaan dan meteen aan de slag om te kijken wat wij voor jou kunnen betekenen. ✉️😊

Wat is het nummer van jullie klantenservice?

Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00 op +085 070 73 11. Als wij niet reageren, kun je onze voicemail inspreken en bellen wij je de volgende dag terug! 📞

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Je kunt mailen naar support@cloudpillo.nl. Dit proberen wij binnen 24 uur te beantwoorden. Telefonisch zijn wij bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00 op +085 070 73 11.

Kan ik een bestelling annuleren?

Een bestelling annuleren is zeker mogelijk. Wel moet dit binnen 1 uur na bestellen, dan kunnen wij dit nog verwerken. Wil je je bestelling annuleren? Neem dan even contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Wanneer je niet helemaal tevreden bent, horen wij graag wat de reden van retour is. je kunt dan even een mailtje sturen naar support@cloudpillo.nl of telefonisch contact met ons opnemen op +085 070 73 11. Ook kun je op onze retourpagina meer informatie vinden over hoe dit in zijn werking gaat. 😁

Waar kan ik mijn klacht indienen?

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via support@cloudpillo.nl. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Wat wil "wettelijke garantie" zeggen?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De genoemde garantietermijnen op onze website betreft onze eigen fabrieksgarantie.

Zijn jullie reviews echt?

Al onze reviews komen van Trustpilot. Wij nodigen mensen uit na het testen van ons product om een eerlijke review te plaatsen.

Andere vraag?

Neem contact op met onze support afdeling en we komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord!

INSTAGRAM

Volg ons op instagram

Ontdek de laatste aanbiedingen als eerste!

Volgen op Instagram